Zamówić bezpłatną wysyłkę zwrotną

Chcę reklamować towar

Aby reklamować towar, najpierw należy przesłać reklamację online TUTAJ.
Po wypełnieniu i natychmiastowym wysłaniu zostanie przesłany na e-mail formularz reklamacyjny. Do zamówienia odbioru przesyłki potrzebny będzie numer formularza reklamacyjnego:

Wpisać adres, pod którym kurier odbierze przesyłkę:

Wybierz z listy możliwych dat odbioru. Wybierz dzień, w którym kurier będzie dojeżdżał do Ciebie pod wskazany adres przez większą część dnia.

Odbiór przez kuriera nastąpi w ciągu najbliższych dwóch dni. Kurier będzie informował o tym fakcie. Ponosimy koszt odbioru.

Uwaga: Pamiętaj, że kurier odbierze przesyłkę w ciągu najbliższych dwóch dni roboczych od jego zamówienia. Zamów przesyłkę tylko wtedy, gdy masz pewność, że w tym czasie będziesz pod wskazanym adresem. Dziękujemy.

Ważne: Poproś dostawcę o potwierdzenie odbioru przesyłki i zatrzymaj je do czasu rozpatrzenia Twojej prośby. Bez potwierdzenia odbioru przesyłki przez dostawcę nie można rościć sobie odpowiedzialności za ewentualną utratę przesyłki. Reklamacje dotyczące przesyłek bez potwierdzenia doręczenia na nasz adres będą odrzucane.