Arnette to kalifornijska marka designowych okularów, której celem jest angażowanie młodych ludzi w aktywne i zrelaksowane podejście do życia. Zgodnie z myślą, Jedynym właściwym sposobem jest zrobienie wszystkiego po swo Przeczytaj więcej...
Arnette to kalifornijska marka designowych okularów, której celem jest angażowanie młodych ludzi w aktywne i zrelaksowane podejście do życia. Zgodnie z myślą, Jedynym właściwym sposobem jest zrobienie wszystkiego po swojemu, powstają okulary w Orange County w mocnym nonkonformistycznym stylu, które dzięki inspirującym ambasadorom przemawiają do odbiorców nie tylko w krajach z silnymi społecznościami surferskimi i skateboardowymi. Wszystkich Influencerów współpracujących z marką Arnette, czy to Billie Eilish, Justin Bieber czy najnowszy Zayn, opisuje się w trzech słowach: młodzi, nieposłuszni, kreatywni. To pokolenie jest bardziej niż którekolwiek inne dumne ze swojej indywidualności, a to, co noszą, jest prawdziwym wyrazem ich samych. Okulary Arnette są dla nich idealnym partnerem w przekształcaniu ich wizji na ekstrawagancki dodatek. I choć marka ma teraz coraz bardziej globalny wymiar dzięki zapleczu włoskiego konglomeratu Luxottica, nadal wpisuje się w kulturę młodzieżową, muzykę, sztukę i sporty na desce. Długotrwałe zaangażowanie firmy Arnette w określone środowisko znacząco pomogło jej stać się łatwo rozpoznawalnym symbolem o doskonałej reputacji. Główną zasługę można przypisać kilku modelom i stylom okularów, takim jak Black Dog, Catfish, Raven oraz najnowszym Tall Boy, Fire Drill, Dropout czy Witch Doctor. Tutaj znajdziesz oryginalne, kultowe oprawki, których właściwości opierają się na jakości materiałów i dbałości o szczegóły. Wysoce wytrzymałe soczewki poliwęglanowe zajmują niezastąpione miejsce w projektowaniu okularów Arnette – idealne do sportów wyczynowych, ręcznie wytwarzany ekologiczny biooctan oraz system A.C.E.S., który pozwala łączyć oprawki z różnymi soczewkami. Kluczowymi atrybutami są również charakterystyczne kształty i kolory, które trafiają do milenialsów i klientów generacji Z.
...pokazać mniej