Czasami nawet przypadek może wpłynąć na design i ogólną koncepcję zegarka. Na ten temat wie coś Szwedzki przedsiębiorca Filip Tysander, założyciel marki Daniel Wellington. W 2006 roku, podczas pobytu w Australii, spotka Przeczytaj więcej...
Czasami nawet przypadek może wpłynąć na design i ogólną koncepcję zegarka. Na ten temat wie coś Szwedzki przedsiębiorca Filip Tysander, założyciel marki Daniel Wellington. W 2006 roku, podczas pobytu w Australii, spotkał pielgrzyma Daniela Wellingtona, który był zachwycony zegarkiem z nylonowym paskiem NATO. Był to rodzaj paska tekstylnego z militarną historią i niskim profilem, na którym Filip Tysander prezentował istotną część filozofii nowej marki. Po powrocie do ojczyzny w 2009 r. już wiedział jaką nazwę będzie nosić marka. Nazwał ją na cześć inspirującego Brytyjczyka – Daniela Wellingtona. Niedługo potem jego firma doświadczyła błyskawicznego rozwoju. Dziś ta jednoosobowa firma jest globalną firmą, w której zatrudnienie znalazło ponad stu pracowników, współpracuje z 5800 partnerami na całym świecie i ma miliony fanów w sieciach społecznościowych. Daniel Wellington, w skrócie DW, jest synonimem natychmiast rozpoznawalnych zegarków, których czysty, klasyczny wygląd sprawia, że są one jednolitym i dyskretnym dodatkiem modowym. Dostępnych jest kilka średnic obudów, a grubość modeli dostępnych z polerowanej stali nierdzewnej lub stali powlekanej PVD jest zawsze bardzo wygodna w noszeniu. Dzięki temu nie przeszkadzają nawet pod wąskim mankietem koszuli czy bluzki. Oprócz niezobowiązującej elegancji poszczególne serie damskie i męskie łączy przewodnia linia w postaci tarcz o prostym układzie elementów. Najbardziej widocznym znakiem rozpoznawczym zegarków Daniel Wellington jest szeroki wybór kolorów łatwo wymienialnych pasków NATO oraz kilku innych rodzajów pasków i bransolet. Stworzenie własnego designu i niespotykanych stylizacji na każdą okazję, także do pracy czy do uprawiania sportu, to kwestia krótkiego czasu. Zegarki Daniel Wellington ucieleśniają ideę minimalizmu nawet w funkcjonalnym wyposażeniu. Zamiast chronografów i dat przedstawianych na wiele sposobów, które mogłyby zakłócić ideę marki złożonością techniczną, zegarki mają tylko trzy podstawowe funkcje: godziny, minuty i sekundy. We wszystkich modelach dokładność wyświetlania czasu jest pod patronatem wysokiej jakości japońskich mechanizmów kwarcowych Miyota.
...pokazać mniej